Sunday, February 7, 2010

Si Pencuri Ayam!

Hi semua!
oren disini harini oren nak cerita sket pasal velvet nih. seperti yg kita taukan, velvet nih teramatlah NOTYnya! harini dia telah melanggar perintah iaitu masuk ke dapur!.sambil-sambil masuk dapur tuh kan, sempat plak dia mencuri ayam mentah!ha tuh la bahana kasik makan BARF. ayam mentah pon dah reti makan skarang.....dulu kasik tak mau..sekarang nih..dah reti makan,tak payah jemput pon takpe....velvet..velvet...

membawa lari ayam ke bawah kerusi faveret...

budget orang lain tak nampak laa tu dah curi ayam....

begitulah alkisahnya si velvet apabila dia mula membuat perangai..haish..ape nak jadik cucu ku sekor nih

7 comments:

Qisha said...

amboi patutla semangat..curi ayam yek..

Hello Kitty said...

hehe..comeynye...:)

Ecah said...

looorrr. awat curik seketui ja.. curik la byk skit utk nenek sekali.. *kata oren di dalam hati.. miahahahah...

Misz Pinkie Winkie said...

mak aii dah pandai makan ayam mentah.
ekin hati-hati.
takut pasnie isi ekin yang ranum tue dia makan plak.
nyum..nyumm..
marvelous.

Shikin said...

qisha: mmg badan dia semangat dah skrg :) hasil dari mkn BW ngan BARF :p

hello kitty: time dia manja lagik comel..kalu time dia buat perangai tuh..rasa nak picit2 je..

ecah: hahahahaha..oren kurang sket mkn mende mentah :)

linda: kehkehkeh..mmg slalu pon jadik mangsa gegetan dia...tapi had tangan jer la baru :p

Papa meow said...

Ayam hidup dia terkam x haha

t kasih sharing info kt atas tu :D

Shikin said...

papa, ayam idup dia wat main kejar2 kot.. ehehehe tak penah lagik nampak ayam kat tmn nih.. :)

sama2, e2 je yg saya termampu buat..mengingati org2 yg terserempak ngan blog saya nih..kesian kalau kena tipu..kalu sepuluh 2 puluh ringgit takpe..kalau dah ratus2,ribu2?haish..baik bagik kita kan papa..leh gak supply mkn anak2 bulus yg terbiar..heee~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...