Wednesday, October 31, 2012

rabu yang haru biru

Hai!

harini takde mood nak tulis panjang-panjang. agak kepenatan mentally.bukan physically. :) so seperti biasa aku start breakfast dengan nutrisi 123.

plain water
500ml cold water + 2 caps aloe concentrate
500ml warm water + 1tspn tea mix
500ml cold water + 1 heaping spoon F3 + 3flat scoop F1 choc
plain water lagi

harini hujan dari pagi so rakan kelab ramai yang tak datang.banyak masa terluang so aku buat squat.harini macam takkan buat insanity. so aku gantikan dengan squat je (16x 2set/5-10min) pace dia slow je..baru terasa kat peha. then lunch, aku beli je..subway chicken terriyaki.

 
dan dinner aku seperti berikut:
500ml cold water + 2 caps aloe concentrate
500ml warm water + 1tspn tea mix
500ml cold water + 1 heaping spoon F3 + 3flat scoop F1 choc
plain water lagi 

balik rumah celebrate anniversary mummy ngan abah plak..alahai..so add on seperti berikut:-
a spoon of chocolate indulgence
setengah ketul ayam kfc(buang kulit)

maka lewat lah aku tido malam ini semata-mata nak mendigestkan kelebihan makanan.isk. btw..tido mempengaruhi kenaikan badan.tak cukup tido boleh membuatkan berat bertambah.so..sila dapatkan tido yang secukupnya.

ok bai!   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...