Sunday, November 4, 2012

Lazy Sunday

Hai!

aktiviti pagi ini dimulakan dengan mengemas-ngemas rumah.sedang seronok mengemas sambil menonton tv dapat panggilan kelab bajir lagi.alahai..takpe tengahari nanti baru menjengah kelab tengok apa yang perlu dibuat.apa yang penting sarapan dahulu. so sarapan aku seperti berikut.

500ml cold water + 2 caps aloe concentrate
500ml warm water + 1tspn tea mix
500ml cold water + 1 heaping spoon F3 + 3flat scoop F1 cappucino
air kosong


tengahari dalam pukul 11 aku gerak ke kelab. seperti biasa dapur dengan ruang side table dimasuki air lagi. selagi kerja-kerja pembangunan kat belakang tu tak siap selagi tu lah kena tabah.sebelum sesi pembersihan berlaku aku dan mummy mencari dari mana air masuk. lepas dah jumpa maka aku dan mak seal lah mana yang patut. pulang ke rumah memang lapar tahap raksasa.maka lunch aku seperti berikut:-

1 senduk bihun
1/2 senduk nasi minyak
ayam merah
kuah kurma
air kosong

tak sempat nak berehat keluar lagi aku ke 1 utama.tiada apa pun nak dicari sekadar mencuci mata di Daiso dan melawat Victoria's Secret Boutique yang baru buka. dah aim satu beg disitu.hihi..di daiso plak sempat membeli blackhead mask. insyaAllah kalau rajin aku buat review. so as makan malam aku dah makan di JJ food court.

nasi goreng blackpepper ( few spoon only..dah kenyang) 
coffee bun (sepanjang jalan didalam mall)
popcorn
mineral water

hari ini memang tak exercise langsung! tidakk!! hanya berjalan sahaja dan mencuci kelab. tapi aku rasa memang hari ini aku berjalan lebih dari 10,000 langkah seperti yang disyorkan oleh kementerian kesihatan. ho ho ho

ok bai!

P/S: BERJALAN JUGA MERUPAKAN SATU SENAMAN.AKU LETAK SEKALI KELEBIHAN BERJALAN.HAPPY READING!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...