Wednesday, March 20, 2013

aku suka sushi: Sushi Tei @ Tropicana City Mall

holla!!
lama aku menyepi. kemalasan, kesibukan melanda. maaf. harini aku nak cerita pasal satu tempat makan ni. ya! aku obses sedikit dengan makanan jepun. kena je dengan selera tekak aku ni.maka siang tadi out of blue partner in crime wassap ajak pegi makan sushi. aku pun on je lah..memang kemaruk 2 3 hari nak makan.tapi takde geng.

maka setelah pickup my friend,kitaorg pun bergerak menuju ke Tropicana City Mall. malas nak pegi jauh-jauh.tak sanggup berhadapan dengan jammed tahap dewa raksasa di kuala lumpur. maka kami end-up di Sushi Tei.


first impression.memang cozy tempat dia. staff pun friendly, walaupun staff dia bukan orang tempatan. aku prefer amik set dari mkn ala-carte ni. sebab sememangnya aku tak reti makan banyak-banyak item dalam satu masa. so kalau ajak aku pegi makan buffet memang rugi.haha. maka aku amik set chicken katsudon. kawan aku amek beef amende ntah. dan add lagi few item yang aku tak terfikir nak tulis nama makanan tersebut.


overall makanan dia sedap. dari segi harga agak tinggi berbanding sushi king. apa pun berbaloi dengan portion dia. :)  tapi di ingatkan hanya makanan sahaja boleh take-away. drinks tak boleh ye.. :D

Sushi Tei
Lot G-16, Ground Floor
Tropicana City Mall
3, Jalan SS20/27
47400 Petaling Jaya
GPS: 3.130757,101.626421
Tel:03-7728 4299

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...